Wdrożenie telefonii VoIP w firmie jest łatwe, a korzyści są olbrzymie.
To przede wszystkim niższe koszty połączeń, a także funkcje usprawniające komunikację i zwiększające produktywność.
Aby efektownie korzystać ze wszystkich zalet technologii VoIP,
ważny jest wybór odpowiedniego rozwiązania i partnera.
Od ponad 10 lat Grandstream rozwija aktywnie swoją linię ofertową dla sektora MŚP i osiągnął stopień UC, więc możemy zaproponować Państwu gotowe rozwiązania w zakresie telekomunikacji.
30 jednoczesnych połączeń
500 użytkowników wewnętrznych
3 pokoje konferencyjne dla 25 uczestników
Rejestracja 50 SIP Trunków
2 porty FXO
45 jednoczesnych połączeń
500 użytkowników wewnętrznych
3 pokoje konferencyjne dla 25 uczestników
Rejestracja 50 SIP Trunków
4 porty FXO
100 jednoczesnych połączeń
800 użytkowników wewnętrznych
6 pokoi konferencyjnych dla 32 uczestników
Rejestracja 50 SIP Trunków
8 portów FXO
200 jednoczesnych połączeń
2000 użytkowników wewnętrznych
8 pokoi konferencyjnych dla 64 uczestników
Nieograniczona ilość SIP Trunków
2 porty FXO
Interfejs ISDN E1 PRI
Utrata Internetu czy awaria operatora nie powodują całkowitego paraliżu komunikacyjnego w firmie
To my decydujemy z czego i jak chcemy korzystać!
Brak abonamentu oraz innych opłat za dodatkowe funkcjonalności!
Wszystkie informacje o połączeniach, nagrania oraz inne cenne dane są trzymane lokalnie
Centrala VoIP z serii UCM pozwala na używanie zaawansowanych funkcji Premium.
- Call Center
- Follow Me (podążaj za użytkownikiem)
- Zaawansowany IVR (Interaktywna Obsługa Dzwoniącego)
- Pokoje konferencyjne
- Fax2mail
- Nagrywanie rozmów
- Poczta głosowa na mail
- Muzyka na czekanie
- Interkom
- Statystyki rozmów
- i wiele innych...
Dodatkowym atutem jest centrum powiadomień automatyzowanych, które pozwalają na użycie funkcji alarmowych przy użyciu telefonów VoIP.
Nowością cieszącą się dużym zainteresowaniem jest wsparcie WebRTC, który daje możliwość wykonania połączenia do naszej centrali prosto z poziomu przeglądarki internetowej - bez żadnych kosztów.
Wszystkie niezbędne licencje w cenie urządzenia
Bezpłatne, dożywotnie aktualizacje oprogramowania
Bezpłatna pomoc w konfiguracji
Bezpłatne doradztwo w doborze odpowiednich rozwiązań oraz sprzętu
Prosty w obsłudze interfejs graficzny do konfiguracji zaawansowanych funkcji dostępny z poziomu przeglądarki internetowej
Zautomatyzuj konfigurację telefonów, bramek i innych urządzeń Grandstream bezposrednio z poziomu centrali za pomocą funkcji ZeroConfig
Możliwość łączenia wielu central w jeden spójny system telefoniczny, co daje nieograniczone możliwości rozbudowy
Pełny backup ustawień oraz danych, automatyzacja eksportu oraz możliwość przenoszenia pomiędzy różnymi modelami serii UCM
Centrala z serii UCM pozwala na zalogowanie telefonów znajdujacych się poza jej lokalizacją.
Dzięki darmowej aplikacji Grandstream Wave na telefony i tablety z systemem Android lub iOS, możemy korzystać z numeru wewnętrznego i wszystkich funkcji centrali z każdego miejsca na świecie.
Dostępne w centrali interfejsy komunikacyjne pozwalają na integrację telefonii VoIP z własnymi systemami typu Call Center, Contact Center oraz CRM.
Szereg aplikacji firm trzecich pozwala na przystosowanie komunikacji w firmie do potrzeb biznesu.
Gotowa integracja z systemami SugarCRM oraz Salesforce.
Dla osób, które potrzebują dostępu do funkcji telefonii VoIP, a jednak nie obsługują dużej liczby rozmów lub nie potrzebują funkcji zaawansowanych. Urządzenia te zajmują mało miejsca na biurku i zapewniają podstawową obsługę linii. Dostępne są z opcją zasilania PoE i dźwięku o jakości HD.
Te stylowe urządzenia wyposażone są w funkcje, na których Państwa rozwijająca się firma będzie polegała w przyszłości. Seria ta stanowi doskonałe uzupełnienie każdego biurka dzięki eleganckiemu, ekskluzywnemu designowi połączonemu z wieloma funkcjami, które umożliwiają użytkownikom utrzymanie wydajności i efektywności.
Telefony przeznaczone do wykorzystania przez członków kadry kierowniczej i recepcjonistów, którzy potrzebują dostępu do zaawansowanych funkcji. Seria ta oferuje najnowocześniejsze funkcje pozwalające pracownikom na uzyskiwanie optymalnej wydajności i efektywności.
Urządzenia przeznaczone do prowadzenia rozmów wideo, oparte o system operacyjny Android z dostępem do sklepu Google Play. Wyposażone w ekran dotykowy, kamerę oraz pełny zestaw zaawansowanych funkcjonalności, jakich potrzebują najbardziej wymagający użytkownicy.
Rewolucyjne rozwiązanie oferujące małym i średnim firmom innowacyjny system do konferencji wideo, charakteryzujący się niezrównaną elastycznością, wydajnością i zestawem bezkonkurencyjnych funkcji. Urządzenia oparte o system operacyjny Android z dostepem do sklepu Google Play.
Szeroka gama zaawansowanych urządzeń pozwalających na integrację infrastruktury tradycyjnej telefonii analogowej z nowoczesną technologią VoIP. Wykorzystaj potencjał drzemiący w centralach serii UCM bez konieczności wymiany telefonów analogowych.
Obserwuj nas!